onsdag 29 februari 2012

Bra dag!

Tänk vad lite sol och plusgrader kan göra. Det har varit så skönt idag och allt har bara rullat på. Efter jobbet som slutade kl 11 åkte jag hem och väckte Christopher. Vi gick ner på stan och spanade lite. Jag hittade lite träningskläder och även ett par träningsskor. Skorna fanns dock inte i min storlek i stan, stor besvikelse. Men med hjälp av Joel, som lyckligt nog skulle till IKEA med Erik, så får jag tag i skorna på Stadium på a6 istället. När jag väl kom hem sen var jag supertaggad på att träna i mina nya träningsgrejer och det gick superduper! Och när jag gick hem hade jag bara en tjocktröja på min utan att frysa. Fantastiskt!
Choklad från IKEA. 400g för 20 kronor. Bra skit! Har provat att göra en enkel godis som jag ska visa när den är klar!

Skorna jag köpte. Snygga, lätta och bekväma!

Mat ikväll från Linas matkasse. Linspanna med råris!

Inga kommentarer: