onsdag 22 februari 2012

värk

Rackarns vad ont jag har, typ träningsvärk. Jag bar nämligen hem några tunga kassar från mataffären igår och det känns idag. Jag visste redan igår att det skulle sluta med denna smärta. När jag väl kom hem med kassarna igår och bara skulle böja lite på armen skakade den för att jag var så slut i musklerna. Haha, jisses vad hemskt detta låter. Jag borde kankse träna armarna lite mer? Men det var tunga kassar faktiskt! Dessutom är det mer otympligt att bära kassar när man är kort. De slår i benen på ett vis som är väldigt irriterande nämligen som jag tror man kan undvika lättare när man är en aning längre. Mm, ajaj.
Xi fick komma ut och njuta lite av solen igår!

2 kommentarer:

Karin Fröderberg sa...

Det är jobbigt att bära matkassar för en lång människa också. Dom slår i mina ben på ett väldigt oskönt sätt också!

Nu vet du det också! Tack för världens godaste semla!!

Linn sa...

Man bör helt enkelt inte bära kassar alls!
Varsågod!! :)