fredag 10 februari 2012

Body pass

Denna veckan har jag varit aktiv på atlantis gruppträning. Jag har varit på Body pump, Body combat och Body balance. De två sistnämnda var första gången så det var lite spännande. Body combat var en aning svårt. Medan de vana boxade i luften stenhårt kändes det som att jag gick runt och viftade lite på armarna. Har hemskt svårt att hänga med i alla rörelser och svängar men man lär sig väl om man går fler gånger. Det verkar som att det är ett bra pass, sen när man kan rörelserna.
Body balance gick långsamt så det var inga problem att hänga med.Jobbigt var det också stundvis. Det bästa var att börja stretcha ut musklerna lite. Jag är ju stel som ett kylskåp! Mer Body balance får det blir. Skönt att avsluta passet med att lägga sig under en mysig filt och gå in ett mentalt rum (om jag nu verkligen kom dit hehe). Gött med barfotapass i alla fall!

Ikväll blev det en chokladfondant. Den blev inte supergod och kortet jag snabbt tog blev ju också kasst. Men ändåå!

Inga kommentarer: