tisdag 17 juli 2012

bara några dagar kvar..

Idag har jag jobbat, och det var jobbigt att stiga upp som vanligt. Truls klarade av att vara lugn hela natten så han slapp ligga i buren. Så när klockan ringde 05.40 kom han och la sig i sängen mellan mig och Christopher sådär gott som bara han kan. Han hjälpte mig alltså inte alls att stiga upp! Till slut kom vi upp i alla fall och hundarna droppades av hos mormor.

Annars har det varit en lugn dag. Jag gjorde middag, en fiskgratäng och till efterätt blev det lite bullar och kex. Vi bakade nämligen bullar igår, mycket goda vaniljbullar. Efter allt detta var jag supermätt och när Christopher och Joel gick och tränande somnade jag gott i soffan.

Imon jobbar jag min sista morgon innan semestern. Sen blir det två kvällar sen är det chillidill. Ska bli såå skönt!!

Inga kommentarer: