söndag 22 juli 2012

Vart är sommarsolen?

Idag var det minsann jättefint väder på morgonen. Så jag lämnade hundarna hos mormor och åkte till vätterstranden. Men det var inte mycket sol vi fick se inte. Molnen och diset kom snabbt och kallt blev det när man låg där. Jag och Joel åkte hem istället och åt en frukt. Efter detta bakade vi goda chokladbolllar! För att de skulle bli extra goda mixade vi havregrynen.
Lite som en kompensation för alla chokladbollar åkte vi till racketcentrum och spelade badminton. Jag är väl inte så himla bra men det var jobbigt. Börjar redan få träningsvärk i högerarmen..
Nu hoppas jag innerligt på mycket sol i veckan som kommer så jag kan få en bra grund inför Bulgarien!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Tips: ürtekrams havregryn är ekologiska och extra små. Blir mkt bra i chokladbollar! Kram