måndag 2 juli 2012

Brunch och så.

Igår var jag, Joel, Jennie och Christopher på Spira och åt brunch! Har funderat på det länge och velat gå dit så igår blev det av. Det kändes lyxigt och fräsch och den lilla dessertsaken var supergod. Mörk chokladkaka med lite grädde, mmmmh!!

Efter brunchen var vi en vända på media markt och ikea. Jag och Christopher vill göra vårt vardagsrum fint men vi hade inte ritkigt samma åsikt om vilken soffa vi vill ha. Det får vänta!

Efter att ha vilat i soffan en stund på eftermiddagen tog jag och Joel ett varv runt munksjön. För en gångs skull fick jag nästan inte håll, istället lös solen på oss så jag blev kokhet och kände mig en aning spyfärdig när vi var i mål. Men runt kom jag!

Nu har jag jobbat och är lite trött. Lyckades försova mig imorse vilket ledde till att jag inte hann äta och har därför mått ganska illa hela förmiddagen. Så nu ska jag gotta mig i soffan och titta lite på Weeds!

I lördags var jag med Jennie och Joel och grillade vid vättern. När jag hade lagt på en sista korv och den började bli klar kom en fågel och tog den! Jag la på en ny och den lyckades rulla ner i sanden. Höll mig till choklad efter det...

Inga kommentarer: