tisdag 24 juli 2012

Sommar!

Idag började jag dagen som vanligt med en morgonpromenix med hundarna. Truls stackarn har fått nån böld vid analen så han har lite svårt att bajsa. Skulle försöka hjälpa honom och klämma ut bölden, lyckades nog inte riktigt och lilla pojken skrek som en gris. Imorgon kommer mamma och nalle puh hem, dom får ta hand om honom!

Efter detta köptes lite kex och sedan åkte jag och Joel och lämnade hundarna hos mormor. Det var ju strålande sol idag och riktigt varmt så vi var på stranden. Nu var i förberedda och hade med oss bullar, muffins, saft och kex! Det var mycket skönt på stranden men Vättern var ännu alldeles för kall för mig. Det räckte med att doppa fötterna för att bli svalkad!

Jag har och Christopher har även varit en sväng på stan idag. Jag shoppade ett linne men önskade jag hade hittat lite mer. Kanske hinner med något mer besök på stan innan resan!

Imorgon kommer vår fåtölj! Wiiihoo!!!!

En gammal bild från vätterstranden!

Inga kommentarer: