lördag 25 augusti 2012

att fylla år

Ikväll har jag varit på födesedagsmiddag på Spira. Jag åt entrecote och det var fint!

Det var ju egentligen igår jag fyllde år. På jobbet bjöd jag på supergod kladdkaka. Jag tror nog mina kollegor tyckte den var lika god som jag tyckte att den var. Mycket god alltså! Efter jobbet fika jag lite med Annika, Elvira och mormor. Därefter åkte jag hem och lagade middag med Christopher och Joel. Efteråt bjöds jag på en chokladmousse-tårta (tror jag det räknades som?) som Joel gjort själv. Resten av kvällen var mest chill hemma!

Jag har fått paket också. Skoj! Jag har fått en lykta, fina leggings, en hårttork, muffinsträd, lite andra bakgrejer, presentkort på ikea, inköpslista-anteckningsblock, lite body shop grejer, en vas, en speciell kalender/bok och kankse något mer som jag glömt just nu hehe! Fina presenter, mycket nöjd och glad!

Nu ska jag fortsätta småplugga lite och hänga i soffan. Och skälla på Xi som jag får panik på snart!

Inga kommentarer: