lördag 18 augusti 2012

Önskelista!

Snart fyller jag år! Ifall någon känner för att ge mig ett eller två paket så är detta några saker jag skulle bli lite extra glad för! :)
Alla möjliga bakformar! Kan även vara hårda formar till typ sockerkaka och liknande!

Alla möjliga svarta strumbyxor och tights! De ska gärna vara mycket bekväma för mig!

Vaser i olika storlekar och forner. Inte en massa konstigheter som blommor och grejer på. Gärna ganska neutrala (måste inte vara helt genomskinliga men ja.. )

Produkter från the body shop! Vanliga body butter, body lotion eller tvål funkar fint men det vore även roligt med någon speciell produkt. Presentkort funkar utmärkt för den delen också!

Jag försöker samla ihop massa fint porslin från Mateus. Här vill jag inte ha vad som helst då jag spanat in särskila tallrika i specilla färger. Prata med mig! :)

Vårt vardagsrum får just nu en makeover så presentkort på IKEA är mycket uppskattat för att kunna slutföra!

Moroccanoil till håret! Finns bland annat på Sköna Jag i Jönköping, och en hel del andra frisörsalonger.

En massa fina ljuslyktor! En sån som på bilden har jag velat ha länge. Kanske inte så stor, kan vara i storlek till en bänk eller så. Kansek två stycken, en större och en lite mindre?

Överraskningar är också uppskattat! Eller lite blommor eller så!

Inga kommentarer: