söndag 12 augusti 2012

Blåbär!

Imorgon ska jag börja jobba. Känns inte helt hemskt men inte så jättekul heller. Behöver försöka få lite ledigt och sådär så känns bra att få komma och reda ut såna där grejer. Imorgon har jag även två andra små besök. Ett roligt och ett mindre roligt. Det mindre roliga är redan kl 9.00 så skönt att få det överstökat direkt!

Idag har i alla fall jag och Christopher varit i skogen och plockat blåbär. När vi kom hem gjorde vi en blåbärspaj av det hela. Jag är inte så himla mycket för paj och den innehöll ju ingen choklad. Men det blev allt helt okej!

Ikväll har jag hunnit med att fixa två böcker inför skolan. EFter det åkte jag och Christopher till a6 parkering och Christopher fick köra bilen lite. Kul! Han var duktig. Växlade och backade, wohoo! ;)

Inga kommentarer: