lördag 18 augusti 2012

Namnkalas!

Nu är det lördag och jag skulle egentlingen vara på jobbet. Men eftersom lille Sixten ska ha namnkalas idag har bytt bort min dag. Lyckligtvis får jag jobba nästa lördag istället, yey! Nej men får mer pengar på ett jobbpass än en semsterdag, det behövs!

Igårkväll assisterade jag Sandra lite med en del förberedelser inför kalaset. En massa godsaker kommer det att bli så det är bäst alla som kommer är laddade med tomma magar och ett stort sötsug!

I övrigt längtar jag endel till höst och vinter. Jag ser fram emot julkalendern, alla mysiga ljus och en härligt julgran. Framåt jul ska jag förhoppningsvis vara klar undersköterska också vilket kommer kännas så skönt att ha det avklarat. Under hösten kommer även våra favoritserier att komma igång igen och man behöver inte skämmas för att bara sitta inne och mysa när det är kallt och ruggigt ute!!!

Har alltid nya bilder på Xi i kameran. Man vill ta kort på henne heela tiden bara för hon alltid är såå söööt!!!

Inga kommentarer: