onsdag 8 augusti 2012

-

Sitter hemma ensam och gör ingenting. Har bara några dagar kvar på min semester så får njuta ordentligt. Det var minsann tur att vi åkte till Bulgarien så man fick sen i alla fall en vecka med glassigt sol och bad!
Den här vecka fortsätter jag njuta till fullo av alla godsaker jag blir sugen på. Jag avvaktar med att tag i skolan till semestern är slut. Jag bara gör det jag vill, vilket i och för sig inte är så mycket så är rätt uttråkad. Skulle vilja få det ordentligt städat och iordning här men det går liksom inte. Det är så mycket stora saker som ska försvinna, sättas upp och inhandlas innan jag kan göra det tipptopp! Till jul ska det vara fantastiskt. Alla rum iordning och jag ska köpa julgardiner och gärna massa mer härligt julpynt. Ja det kommer väl!

Nu ska jag fortsätta glo på tv, lösa korsord och äta glass!


Inga kommentarer: