måndag 10 september 2012

Kalas

Hej hallå! I helgen har jag haft släktkalas. I lördags bjöds mammas sida av släkten på glass med alla tänkbara tillbehör. Jag tycker själv det blev lyckat. Smidigt också när det är så pass mycket folk i vår lägenhet som då verkar en aning liten! Igår, söndag, kom pappas sida och då hade vi istället lite kakkalas med egenbakade citronmuffins och kladdkaka. Också gott! I helgen fick jag ytterligare lite grejer från body shop, mycket bra, och presentkort på ikea och lite småsaker. Så nästan månad ska vi nog köpa en ny lampa till vardagsrummet, den kostar nog 1500 så presentkorten behövs!!

Idag har jag jobbat till 12 och ska tillbaka vid 15. Är helt hög på att jag inte har mått dåligt än och att jag inte har ont i huvudet och inte känner för att sova. Trotsallt full rulle på jobbet denna morgon. Hoppas det håller i sig då jag inte slutar förrens 21.15!

Det jag gjort än på min lilla ledig stund är att laga mat, potatis och köttgryta. Alltså det blev så gott, var tvungen att slicka tallriken. Vill bara äta mer mer mer, men då mår jag illa!


Xi älskar sin nya klösbräda!


Inga kommentarer: