tisdag 4 september 2012

vilodag

Det var ett bra beslut att avsäga mig en där extra-turen på jobbet idag. Den var bara fyra timmar men det är lika jobbigt att gå upp och lika stressigt på morgonen ändå. Igår vart jag lite yr när klockan närmade sig nio och fick lite tecken på att jag höll på att svimma. Det blev nog lite många jobbdagar i rad och har väl lite andra förusättningar just nu!

Idag blir det till att städa undan efter utrensningen under vår extrasäng. Har lagt ut den på facebook så snart kanske någon orkar hämta den. Plugga måste också göras och idag har jag tid. Igår gick två och en halv timma åt att sova mitt på dagen för jag var så trött så idag har jag ju lite extra tid så att säga, woho! haha!

Ikväll tror jag att jag ska försöka lägga mig vid nio eller så. För imorgon ska jag jobba och sen åker vi till Ullared! Och där kan jag ju inte sova, hehe!

Tripp till Ullared för 4(!!) år sen!

Inga kommentarer: