onsdag 26 september 2012

onsdag

När jag var på Hallands väderö passade jag faktiskt på att plugga. Fick en hel del gjort vilket är väldigt skönt nu när man kommit hem. Nu har jag dock hamnat i en svacka. De uppgifter jag inte gjorde vet jag inte riktigt hur jag ska lösa. Det är inga svåra grejer att förstå eller så men faktan finns inte i mina böcker. Random internetsidor är ju inte att lita på direkt och det känns väldigt flummigt (ush hatar verkligen det ordet, men kom inte på nåt mer passande.. hah) att använda sig av sådan information. Det löser sig ju alltid på något sätt men jag vet just nu inte riktigt hur.

I november ska jag på praktik. Jag hamnade på Öxnehaga vårdcentral och det blir nog bra. Det jobbiga är bara att man inte tjänar några pengar på att ha praktik. Det är tur att jag har ett gäng semesterdagar kvar att ta ut!

Såg även idag att hyresvärden har satt upp lappar om att de förhandlar om nya hyror. Är det nödvändigt verkligen? Hyran höjdes senast i januari med 200 kronor. Hoppas de vill att hyrorna ska sänkas den här gången, då blir jag glad!

Nu ska jag se ett till avsnitt av nya säsongen av Glee. Efteråt ska jag väl försöka plugga ändå för när Christopher kommer hem ska vi åka och handla! Ikväll, om Christopher orkar, ska vi även gå och träna. Minns inte ens när jag gjorde det sist så nu är det dags!


Inga kommentarer: