onsdag 5 september 2012

Ullared!

Idag började jag dagen med att jobba. Arbetet gick ganska bra, utan särskilt mycket stress. Men ändå vid nio-tiden, efter att jag suttit ner i kankse fem minuter och matat en dam, börjar jag känna mig lite varm och konstig. Jag går mot toaletten och på vägen dit börjar det bli riktigt suddigt i ögonen och jag får hålla mig i räcket för att vara säker på att jag inte trillar ihop. På toaletten kan jag andas ut och kallsvettas lite, återhämtning. Det var ingen stor sak men det är så irriterande att inte veta när man plötsligt ska må sådär dåligt. Ibland är det verkligen svårt att bara gå ifrån. Kan jag inte få chans att få bort symtomen så tror jag att jag skulle spy och det vill man ju verkligen inte göra var som.. Ska ringa imon och se om det finns något man kan göra för att förebygga detta något!

Till dagens grej, vi var på Gekås, Ullared. Det var hur lite folk som helst vilket var mycket skönt eftersom jag emellanåt mådde såådär. Men vi shoppade på ordentligt och vagnen blev överfull och prislappen något hög. Men vi fick ju med oss endel hem också! Bland annat en taklampa, hus-lyktor, jordglod och massa skitsaker. Sitter med en suuupermysig tröja på mig i världens mjuksaste, skönaste material!

Nu ska det bara städas ordentligt här.. suck! Försöker få Christopher att hjälpa till men han kan liksom inte riktigt se vad han ska göra. Förstår honom delvis, jag vet knappt själv var man ska börja! Han får ta diska/dammsuga biten iställlet!

(Här ska det vara massa roliga bilder men orkar inte fixa deeet!)

OBS!! Bräckboden har lagt ner och därför blev det inga baddare!! :(

Inga kommentarer: