måndag 8 december 2014

Helgen

I helgen har Sandra och Sixten varit i jkpg, men såklart fick Sixten lite feber och  Theodor var också allmänt sur. Så typiskt att de aldrig kan få leka och ha det roligt när de träffas. Det blir hemskt mycket gnäll istället. Men men, vissa stunder var det bra och de utbytte en hel del kramar!!

Igår hade vi lite julmys här hemma. Tidigare år har vi haft fest men det var ju inte aktuellt iår. Så några syskon med respektive och Joel var här. Vi åt gröt, det bakades lussebullar och knäck. Så åt vi lite tårta och spelade spel. Ett spel där vissa är spioner och vissa goda så ska en lista ut vem som är vad. Tillslut blir en helt yr av allas tankar, men ett skoj spel i alla fall!

Igår klippte Sandra av min lugg igen, jag som lovade mig själv att aldrig klippa av mig den igen. Men nu har ändå massa hår trillat av i luggområdet pga att jag ammar så då passade lugg bra. Än så länge känner jag mig nöjd! :)


Inga kommentarer: