söndag 14 december 2014

Musikhjälpen

Åh nu är musikhjälpen slut för den här gången och det känns tomt. Jag har tittat eller lyssnat typ hela tiden från morgon till kväll och det har varit så härligt. Så mycket gemenskap, kärlek och vilja till att hjälpa andra. Musikhjälpen har gjort att en känner sig hoppfull och glad i en annars deppig vardag där en ständigt attackers av hemska människor. Jag alltså inte att jag attackeras personligen men jag ser folks vidriga åsikter överallt och vill bara sjunka ner i jorden. Men musikhjälpen bara peppar och gör en glad och full av hopp istället, så härligt.

Jahopp, tillbaka till det normala imorn då. Christopher är ledig lyckligtvis. Både Theodor och Milton har haft ena jobbiga humör det senaste och då är det skönt att vara två!

Att det där lilla tandlösa leendet kan göra en så glad. Hans lilla knep för att väga upp skrikandet tror jag! ;)

Inga kommentarer: