torsdag 25 december 2014

Juldag

Nu har jag och barnen fått en massa fina julklappar och endel cash att handla grejer för. Jag vill ju gärna göra om lite i barnrummet men jag vet inte exakt hur. Hur snart ska vi försöka få Theodor att sova i sitt rum liksom? För då måste ju en säng få plats, och den är ju ganska stor.. En sänghimmel ska jag köpa åtminstone!

Idag har vi varit hos mamma en sväng, ätit lite mat och bara varit. Theodor har busat runt hela eftermiddagen. Speciellt med Truls. Losssss Tuuuls, säger han och försöker dra leksaken från honom. När han lyckas springer han iväg och Truls kommer snabbt efter. Och så håller de på sådär. Så fina ihop! Vi kom hem nästan vid halv tio på kvällen sen och båda barnen var vakna. Vi gick till sängen och Theodor snurrar runt lite. Sen säger han mamma, kryper nära och lägger sitt huvud på min axel och tar tag i min tröja och bara myser. Åh vad härligt det är när en känner att han är så trygg och lugn hos just mig, min lilla skatt. 

Haha sådär bra bild på Milton men hans små tänder kikar fram!!

Inga kommentarer: