måndag 7 december 2009

Besök hos doktorn

Idag har jag varit hos doktorn och kollat upp vad det är för konstigheter med min rygg. Först när jag fick komma in i ett rum sa sköterskan (eller vad hon nu var) att jag skulle ta av mig mina jeans. Sen gick hon iväg. Jag satt där ett tag och frös, det var ju kallt. Och varför ska jag vara utan byxor när det är ryggen som är problemet? Staffan (doktorn) kom sen. Han skulle kolla lite reflexer och sådär i mina ben tydligen. Jaha, det gick ju bra. Han kom i alla fall fram till att ryggontet sitter i musklerna. Det var ju bra, nu får jag börja träna ryggen ordentligt. Söka upp en sjukgymnast så jag inte gör några konstigheter. Det blir bra!

Nu har jag suttit på golvet i kanske en halvtimma och slagit in ytterligare några julklappar. Det ledde till att jag har ganska ont i ryggen nu. Typsikt..

Inga kommentarer: