fredag 4 december 2009

Fullt ös

Idag när jag kom in på friskis möttes jag av Michel Jackson på hösta volym. Det var minst sagt jobbigt med så hög musik. Var ju tuvngen att skrika till min träningspartner. Men sådär efter en timmes träning så vande man sig lite. Jag tycker dom det är bra att dom inte kör dj-bås och fulltösmusik varje dag. Det hade varit jobbigt. Men det var minst sagt en förfest-kväll på friskis idag i King of pop anda. Det var ett pass inspirerat av Michael där ledarna var utklädda till just honom. Det var säkert ett skojsigt pass. I entrén efteråt fanns det chirre, salta pinnar och pop corn. Även bira, cider och vin. Full fest. Jag och Anders tog istället en gaínomax och gick mot bilen.. Gött det.

Ikväll är det idol. Kul. Imorgon ska jag.. baka pepparkakor och kanske åka upp till h&m och kolla underklädeskollektionen. Om jag vaknar i tid. Det gäller väl att vara där när det öppnar!

Inga kommentarer: