fredag 11 december 2009

lite av varje

Jag tycker Myran är lite jobbig när hon tar saker från mig. Nu hittade jag precis Christophers använda strumpa i köket, halvblöt. Myran har väl bitit lite på den och blött ner den. Jobbigt om hon ska gå och gömma saker för mig!

Igår var Christopher med mig på gymmet. Jag är tränad, han är inte. Jag ägde ut honom på ehm, vad kallas det? Ryggövningen när man drar sig upp med armarna. Han behöver nog träna lite min pojk!

Igår hade mamma köpt anstiktsrengöring till mig. Active scrub! Den har jag skrubbat anstiktet med nu. Den verkar vara bra, blev väldigt len i ansiktet efteråt. Hoppas på att den tar bort alla mina porer och finnar! hoho

Idag skulle jag ha tränat och gått på lussefika på jobbet. Men både blev inställt. Det för mig inte så mycket. Istället har jag kört mormor till sin syster, städat hos mormor (jag hatar veerkligen dammsugare!!!) och så kanske det blir lite städning i mitt rum med. Det behövs alltid. Ikväll ska jag hänga på bongo en sväng. Puss och kram

Inga kommentarer: