onsdag 9 december 2009

provning

Idag vakande jag upp med världens träningsvärk i ryggen. Ush och fy, men bra bra!

Jag låg i sängen till ca halv ett idag, sen har jag provat lite kläder. Provade min julaftonsklänning och min nyårsklänning. Jag vill defenetivt köpa ett par skor jag spanat på till nyår. Hoppas dom finns kvar till efter jul, för jag vill vänta och se vad jag får i julklapp. Kanske ett presentkort eller i alla fall pengar. Då blir jag fin tror jag! Men frysa om fötterna och benen kommer jag defenetivt göra om jag råkar springa runt ute på nyårsnatten..det får man väl ta om man vill vara fin! Jag vill ju inte springa runt och va alldeles för kort, 12 cm minst skare va.. jepp så får det bli!

Min favoritklack. Den skönaste högklackade skon att promenera i alla fall. fiint.

Inga kommentarer: