fredag 25 december 2009

Jul

Tjena i jultider. Julafton igår var finfint för mig. Jag och Christopher böt julklappar i sängen precis när vi vaknat. Jag fick ett par öronhängen, en parfym och ett suuperlångt halsband. Hah, verkligen jättelångt. Men fint var det! Annars igår åt vi julbord. Min mat var potatisgratäng, fläskifilé och bearnaisesås ! mmmmhh! Vi tittade på kalle, vi åkte till min farmor och delade ut julklappar med den delen av släkten. Sen vart det alla julklappar här hemma. Jag fick kanonjulklappar och ska snart köpa mig en laptop. Kanon. På kvällen tittade Christopher och jag på en skräckis på tv. Den var jätteläskig men hade ett trist slut, som alltid. En läskig film men som helt saknar poäng.. Idag har jag jobbat tre timmar. Det duger. Resten av dagen är inte särskilt planerad än. Får se vart den slutar! Tjinix.

Inga kommentarer: