måndag 21 december 2009

Städning hos Christopher idag!

Tjinixen! Snart är det minsann julafton. Idag har jag fått fram min lilla gran och lagt alla mina paket under den. Det är jättefint live men min kamera kan inte ta en tillräckligt bra bild för att visa det. Utan blixt blir det suddigt och med blixt försvinner det fina helt. Ni är alla välkomna att komma och titta på min fina gran och alla mina paket under!
Idag har jag varit i Tenhult med lille Christopher. Vi, eller han, har tvättat alla sina kläder. Kläderna i hans tvättkorg har legat där sen i början av sommaren, så det var liksom dags nu. Innan jag åkte hem vid sjutiden så hade tre tvättar hunnits med. Ungefär två kvar. Bra gjort lilla vännen. Medan Christopher var glad över att ha sin skoldator hemma och spelade lite fm så storstäade jag hans rum. Det blev jätterent. Det behövdes också. Visst är det mycket roligare att städa hos någon annan?
Jag, Christopher och Myran myser på morgonen. hihi
I lördags så träffade jag ju Sophia med! Det var ritkigt trevligt det minsann. Vi gjorde en kladdkaka här hemma och åt och sen begav vi oss till bongo. När det var dags att åka hem så hade vi en liten sleepover hemma hos mig. Hah, jag kokade mackaroner och bjöd på mitt i natten och slängde fram lite nattkläder till Elin.

Elin visa hur det ser ut när man sover.

Nu vill jag mest att det ska vara dagen före julafton. Imorgon känns väldigt onödig, men ska väl få ut något bra av en tisdag också minsann. Grovstäda mitt eget rum och kanske träna? Ja men vi får se. Fisken borde få det lite julfint. ush. Hejdå.

Inga kommentarer: