söndag 17 januari 2010

Helgens händelser

Hallå söndag! Nu är jag hemma och sitter och tittar på tv. Vad har hänt sen sist? Jo det här:

I fredags jobbade jag några timmar och efter det åkte jag och Christopher upp till a6. Jag köpte en liten tröja på rea och Christopher köpte både det ena och det andra. Innan vi åkte hem så gick vi till systemet så han kunde shoppa loss för första gången. Det blev bland annat passõa, muums.
På kvällen åkte vi, tillsammans med Jennie, till Joel. Det kom lite folk, vi åt chips, drack lite vin och shotts och spelade alfapet. Framåt tolv tror jag tog vi oss in mot stan och hamnade på amor. Inget kul ställe direkt men jag köpte pommes med bearnaisesås. Riktigt gott!!! Igår, lördags, slappade vi i sängen och såg på tv jag och min käraste. Vid halv tre tiden somnade vi och vaknade igen vid halv sex. Då tog vi oss upp ur sängen och åkte till Joel. Vi gjorde taco mat, fast med kycklinggrej. Supergott, men tydligen var vi inte så hungriga som vi trodde så det blev enhel del över hah. Vi hyrde film och såg Marley&jag(heter den va?). Hundar alltså.. kunde ju inte låta bli att gråta när han dog.. Sen böev det någon mer film och pojkarna spelade alfapet. Jag hjälpte christopher att vinna med ett monsterord! Sen somnade jag i soffan. Vaknade med ont i ryggen. Jag måste sova mjukt!

Idag har vi tittat på robinsson och spelat alfapet. Nu är jag hemma och tar det lugnt. Snart börjar det bra program på tv, skönt det. Hejs

Inga kommentarer: