måndag 11 januari 2010

Sovmorgon

Idag när klockan ringde så tänkte jag att jag inte alls kände för att gå och städa hotellrum idag. Och just då insåg jag också att klockan ringde för att Christopher skulle gå till skolan. Alltså kunde jag sova hur länge jag ville. Sååååå sköööönt!!! Myran kom till mig vid halv åtta och kröp ner under täcket, precis efter att ha varit ute och gått runt i snön. Blöt och mysig hund i sängen, gött.

Nu har jag ätit lite frukost och smällt i mig lite romerska bågar. Jag som tänkte lägga allt julgodis bakom mig idag. Det gick inte riktigt. NU lägger jag det bakom mig, tror jag. Ska i alla fall träna med Manders idag. Det blir gött, nu blir det stenhård träning!

Måste även kirra present till Christopher som fyller år på torsdag. Han önskar sig inget vad jag vet så vi får se vad man ska hitta på.

Hej

Inga kommentarer: