fredag 22 januari 2010

Kärringar och svidande händer

Goddagens! Igår gick jag och la mig lite efter klockan 10. Vilken tur! Resultatet blev att jag var lite piggare när jag klev upp för att gå till jobbet. Massvis av avreserum så det blev att jobba och stå i. En person kallade till och med en annan person för jävla kärring (tror jag, eller något liknande i alla fall), jag vill ju inte nämna några namn. Inte direkt till henne då, utan bakom hennes rygg. Tyckte jag var lite oschysst. Vi har ju faktiskt haft en riktigt slappisvecka med fullt av stanna rum? Whatever.

Resultatet av jobbet är uttorkade händer som är röda och svider. Plus ett rivsår. Det är inte så skönt, nu vill jag ha värme så jag blir återställd till det normala.

Nu ska vi, jag och Christopher, gå och äta på alfreds med mamma och nalle puh. Efter att ha ätit en av världens (som jag har smakat) godaste pastarätt på coffehouse by george så sjönk alfreds pasta rejält. Får se vad jag smäller i mig idag. Godkväll!

2 kommentarer:

amanda sa...

jaag vill höra namn, nyfiken!!

Linn sa...

haha! du ska få höra!