onsdag 27 januari 2010

trött på vinterlivet

Tjena. Snart ska jag dra ner till stan och möta upp Jennie. Vi ska ta en sväng på stan tror jag, kanske fika. Efter det ska jag träna med Manders, på tiden. Känner mig lite slö efter tidigt, frusen morgon och en dag på jobbet, men det blir bra! Det är ju väldigt bekvämt att åka bil men jag är SÅ trött på att skrapa och krånga med bilen alltid när man ska använda den. Nu saknar jag sommaren jättemycket :(. Eller i alla fall vår.

På tal om sommar så har Christopher och jag ändrat planerna lite. Vi struntar i lyx med all inclusive. Istället ska vi ta något bra i Turkiet (så vi kan åka från Jönköping) istället. Dock kräver jag mist 3-stjärnigt hotell för jag vill inte ha cypern-resa-standard igen. Nej nej. Vi ska nog finna något bra!

Tjinixen då!

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag och Staffan vill också åka på charter!!!