onsdag 6 januari 2010

Lista

Min syster utmande mig med denna listan:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten, var på bal, tog körkort

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga vad jag minns, inget för mig.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nejn

4. Vilka länder besökte du?
Sverige och Cypern

5. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Lite mer rolig sysselsättning i vardagen. Kanske börja klättra igen!

6. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
12 juni

7. Vad var din största framgång 2009?
Jobbmässigt: placerades på en annan plats på jobblistan, fick alltså börja jobba vardagar också!(tjeena!). Fortsatt att få ha min älskade Christopher tillsammans med mig.

8. Har du varit sjuk eller skadat dig?
En härlig urinvägsinfektion som kom tillbaka. Annars har det varit lugnt!

9. Bästa köpet?
Cypernresan skulle jag tro.. hm. jag minns inte riktigt vad jag köpt.

10. Vad spenderade du mest pengar på?
Cypernresan

11. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att Christopher har mestadels varit en liten ängel mot mig hela hösten. Studenten och balen var glada dagar ocksåå!

12. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Guud... hm. Pokerface, Michael-låtar och säkert några fler

13. Vad önskar du att du gjort mer?
Utnyttjat min lediga tid lite mer

14. Vad önskar du att du gjort mindre?
Kommer inte på något

15. Bästa boken du läste i år?
Twilightböckerna!

16. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Åt tårta och fick lite paket, åkte på en värdelös arbetsintervju, shoppade på stan. Christoper kom till mig och gav mig i present att åka med till a6. Jag shoppade t-shirt, kjol och fuskskinnjacka. På kvällen åt vi och mamma och nalle puh på soya!

17. De bästa nya människorna du träffade?
Inga specillt nyra människor i mitt liv detta år, vad jag minns? Men de nya jag träffat är toppen! (Y)

Jag skickar vidare till:
Sophia
Amanda

Inga kommentarer: