onsdag 6 januari 2010

Hos Joel!

Nu sitter jag i Joels lägenhet och surfar runt lite. Christopher och Joel spelar data i köket (alltså tre meter ifrån mig som sitter i vardagsrummet). Vi skulle nog titta på film sen, vi får väl se hur det blir med det.

Idag vaknade jag upp här i lägenheten på världens hårdaste madrass. Märkte att det hade fortsatt snöa en hel del under natten och att min bil var täckt med snö. Framåt ett-tiden fick jag med mig pojkarna ut för att se hur det skulle gå att köra iväg med bilen. Det gick som tur var bra och vi tog en sväng till ikea. Vi fikade där och joel köpte praktiska saker till lägenheten.

Idag har det faktiskt blivit rätt fint här hos Joel. Många flyttkartonger har försvunnit ner i förrådet och ett grönt duschdrapperi och en grön matta har anlänt till badrummet. Tända ljus finns det i badrummet med, så mysigt såå!

Nu ska jag nog ta lite kladdkaka som efterrätt till fläskfilé, pommes och sås. Nästa vecka blir det andra bullar. Då blir det hårdträning igen och mer vettigt intag av mat!

Inga kommentarer: