fredag 13 mars 2015

Den där Roxi

Igår på kvällen när vi fortfarande var vakna satte sig plötsligt Roxi och kissade på mattan. Jag kom precis in i rummet och såg henne. Alltså denna hund.. Hon kissade precis på samma ställe som sist så hon får väl sig en liten knäpp.. Blandade min egen lilla luktförintare också. Vatten, ättika och bakpulver. Haah det kanske är värdelöst men men, vi får se. Det luktar inte så mycket kiss längre i alla fall..

Nu ska jag ojja sönder mig över vad jag ska göra i höst. Har fått in lite fler funderingar och jag vet inte vad jag vill riktigt, så svårt..

Igår var jag både ute på långpromenad med Roxi och lång lekstund i lekparken med fika. Theodor gick sen hela vägen hem. När han var på väg att gå åt fel håll eller stannade för länge så hotade jag med att sitta i vagnen. Då blev det minsann fart på benen igen hehe!

Inga kommentarer: