tisdag 10 mars 2015

Gröt

Nu har Milton fått börja smaka på lite gröt. Inga prickar på kinden så ingen allergi ger sig till känna, yey! Han gapar snällt men biter fast i skeden. Sen vet han inte riktigt vad han ska göra med gröten i munnen så det mesta kommer ut. Men det är ju bara smaka nu så inget att kämpa med. 
Haha jag matade Theodor med macka bredvid precis innan och så gjorde jag fel och tryckte in mackan i Miltons mun. Haha det var först när han inte bet av en mackbit som jag insåg att det var fel unge. Efteråt gav han oss ett stort leende. Macka är kanske något för honom.

Annars känner jag mig lite nere idag. Allt är så ojämställt och jävligt både i Sverige och världen. Så frustrerande.. Ush. Jag såg programmet Indiens dotter på svt och det är så fullkomligt fruktansvärt. Värd att se fast risk att må mycket dåligt!

Varje dag byggs det lego här hemma. Bygga leeeeegooo!

Inga kommentarer: