tisdag 3 mars 2015

Oboy

Ikväll gjorde vi egna frallor och när allt var framplockat för att äta så välter Christopher ut ett glas oboy. Mycket rann rakt ner på mattan. Ja jisses, det är inte meningen att vi ska ha någon matta. Våran förra matta spillde jag ut oboy på så den fick vi slänga. Vi får se om vi lyckas få denna mer ren så det inte luktar surt.. Det pratas om mattvätt, någon som har kanske? Gratis? Mmmh.. Kul. Hundkiss- och mjölkmatta..

Och hur gick det med min mjölk? Tja, sakta med säkert kom den tillbaka. Nog inte i riktigt samma mängd än men ändå stabilt. Så nu ska Milton få börja smaka riktigt mat så småningom. Rån har han börjat smaka på för att introducera gluten men han bara försöker bita med alla hans fem tänder, och jag blir ju livrädd att han ska få en bit och sätta i halsen. Och Sitta och blöta upp och greja orkar jag inte. Men lite får han i sig allt. Blir spännande att se om han kommer gilla mat. Min magkänsla är nej, fast vem vet!!

Trött Theodor vid 17-tiden efter att ha hoppat över att vila på dagen. Resten av kvällen blev mest skrikfest!


Inga kommentarer: