tisdag 24 mars 2015

Mitt dramatiska liv

Jag har verkligen stort behov av att sova men vissa kvällarna kan jag bara inte slappna av, som ikväll. Ligger bara och surfar runt på ingenting roligt, helt värdelöst! Innan när Theodor skulle sova somnade vi alla tre i Theodors lilla säng. Det är alltid så skönt att somna så, men nästan alltid måste en ju gå upp igen...

För att belysa vilket odramatiskt liv jag har ska jag berätta det värsta som har hänt idag. På promenad går en person med sin lilla hund och det syns på långt håll att den gärna springer fram till andra hundar. Och helt riktigt, när vi går förbi hoppar den fram mot Roxi som blir lite rädd och hoppar in bakom mig. Ingen farlig situation så men jag stör mig något enormt på människor som inte kan hålla i sina hundar!! Drama nummer två: Milton bajsar, det läcker och hela han blir gulkletig. Ner i badkaret och han ålar sig runt och är som en hal ål. Kaos!!

Se där, mycket dramatiskt liv. Theodor har trillat ner från sin bänk två gånger dessutom och blivit jätteledsen. Mmh. Jag ska njuta av mitt bekymmerslösa liv så gott jag kan, för plötsligt vänder det. I höst blir det eventuellt mycket ångest, huu!

Inga kommentarer: