fredag 6 mars 2015

Sittdel

Nu skulle jag nog kunna påstå att mjölken är tillbaka på riktigt igen. Det tog minsann sin lilla tid, men jag är glad att den stannade. Med Theodor ville jag gärna bli av med amning tidigt då jag hade sår titt som tätt och lätt för mjölkstockning. Men med Milton vill jag ha amningen så länge det går, det är så smidigt. Och förutom att jag fick sår i samband med att han fick svamp i munnen så har jag sluppit det. Att amma är väldigt mycket mer behagligt utan smärta kan jag berätta!!

Annars har barnen gett mig enorm sömnbrist de senaste dagar vilket har lett till huvudvärk. Jag har hemskt svårt att slappna av på dagen och oftast finns ingen möjlighet till det heller. Så nu är det väldigt segt i mitt lilla huvud. Skulle behöva sovmorgon till 9 åtminstone. Amnma på natten och sen göra morgon vid 05 är inte tillräckligt med sömn..


Milton ville inte ligga ner i vagnen idag. Han var egentligen lite trött också så tårarna bara sprutade. Han blev nöjd när han fick sitta upp, så det blir till att plocka fram sittdelen tror jag bestämt. Himla bra tycker jag, den är mycket nättare och smidig att ta med!

Inga kommentarer: