tisdag 2 juni 2015

Amningstrött

Nej nu börjar jag bli trött på amningen. Sedan Milton var fem månader har det nästan varit något hela tiden. Svampen, sår, torrt och kliat, för mycket mjölk, snålt med mjölk. Just nu är det allmänt ömt när jag ammar, har nog varit lite lite mjölk de senaste dagarna i kombo med att Milton har ammat lite mer än vanligt. Puuh!! Men det är väl bara att stå ut, orkar som sagt inte bråka med någon sömn!

Idag vet jag inte hur jag ska lägga upp min dag. Har några småsaker att fixa men får se när. Imorgon åker jag nämligen med barnen till Malmö. Cirka 3 timmars biltur med barnen själv, jag hoppas de är snälla mot mig! Hua!

Något helt annat. Theodor fick happy meal för första gången häromdagen. Det gick ner!! Kul att det finns lite mjölk och äggfria grejer att handla till honom!

Inga kommentarer: