torsdag 11 juni 2015

Så dumt




Alltså den här artikeln, hur många gånger kan den få snurr? Jag blir så trött på den! Vad menas egentligen med att pojkar är pojkar och flickor är flickor? Så duuuuumt så tåget börjar backa!

På lokala säljsidor är det ofta många som söker pojk- eller flicksaker. Senast var det någon som var ute efter ett spjälsängsskydd, neutralt eller pojkigt. Jag tänkte att jag skulle erbjuda mitt helrosa. Det har ju använts till två pojkar så då borde det ju vara pojkigt?
Ja nu spelar jag dum, men det är ju så dumt.. 


Idag var det hur som supervarmt och vi tog oss en sväng till lekparken. Theodor lekte med ett barn i kanske 5-6 års ålder och härmade allt hon gjorde. Så gullig. Han sprang också och skrapade upp knäna när han olyckligt snubblade.. Stackarn. På vägen hem sa han att han inte ville tvätta benen nuuuu. Nej, hemma gör vi det sa jag då. När vi kom ut ur hissen började han gråta för han insåg att vi skulle tvätta knäna då. Stackars liten!!! Men det gick bra och han fick ett "tröstis-plåster" som han sa var en uggla. Fast jag sa att det var en gris. Men han sa: nej mamma, en uggla där. Jaja! Säger du det såå

Inga kommentarer: