måndag 22 juni 2015

Malmötripp

Nu har jag varit i Malmö några dagar. Barnen har växlat mellan att gnälla och leka. Sixten försökte stoppa vägen för oss när vi skulle hem. Men det känns ju bra att han tycker om att vi är där. Då ingen bebis har velat komma ut än så stannade mamma kvar i Malmö medan jag tog bilen hem med barnen igår. Mina små ljus sov hela vägen hem! Skönt!
Sen när vi var hemma så vaknade båda barnen. Milton skulle få medicin så han fick vara vaken lite. Theodor sövde jag om men efter en stund kom han plötsligt upp igen och såg glad ut haha. Vid 23.30 tror jag att jag äntligen kunde få somna, hua!!
Kvällsmacka efter kl 22..

Nu har Christopher semester i alla fall så det vore ju kul att hitta på lite i veckan. På söndag ska vi till Öland, yey! Blir det fint väder så blir det nog en rolig toppevecka där!

Inga kommentarer: