måndag 8 juni 2015

Nässpray, sovtider och amning..

Uurrk, idag har jag inte tagit nässpray på hela dagen och det är sååå täppt i näsan nu. Att andas endast med munnen är inte alls ultimat och jag känner knappt några smaker när jag äter. Det liksom spänner ut i öronen också så jag upplever det som att jag hör lite sämre, typ lock för öronen. Men det är bara stå ut, jag kan inte hålla på med nässpray hela tiden. Eller tja, hade det inte varit för att jag blev väckt av det på morgonen då jag egentligen kan fortsätta sova så hade jag nog haft svårt att sluta. Jag behöver bra motivationer för att kunna göra något jag! Hehe..

Theodor har nya rutiner numera och får max sova 30 minuter på dagen. Idag sov han 15 minuter vid 15-tiden och han somnade gott i bilen hem vid strax innan 20. Himla skönt!!! Milton sover också dessutom så jag har massa tid för mig själv, yey!!

Milton ska även få sluta amma snart har jag tänkt. Har tröttnat totalt nu efter en mjölkstockning och att mjölken hela tiden växlar mellan att vara i liten mängd eller i extremt överflöd. Det gör ont på något vis varje vecka och han är så sjukt bunden vid mig. Inget fel med det, men vore skönt att kunna typ åka bort en natt eller åtminstone en kväll utan att det blir en massa skrik. Ja vi får se hur det går.!





2 kommentarer:

Sofie sa...

Noah har på eget bevåg börjat med nya sovtider...eller vakentider, snarare. Ej till min favör!

Linn sa...

Hah ush då! Vaken på kvällen? Morgonen? Båda? Hoho