fredag 5 juni 2015

Malmöö

Nu är jag i Malmö hos Sandra, Staffan och Sixten. Jag åkte bil hit själv i onsdags med båda barnen. Fina små barn, sov så gott. Theodor vakande när vi hade en timmes bilfärd kvar men han satt bara och kikade ut. Det regand och blåste en hel del dock, nästan lite läskigt att köra ibland!

Anledningen till att jag är här, mest iaf, är att Sandra är fullgången nu. Så nu är jag här och finns till hands om de skulle behöva åka in. Hon fick även veta idag att hon är 4 mm ifrån att få prova att föda i säte. Himla typiskt men men så är det!

Theodor och Sixten har i alla fall det jätteskoj ihop, trots att Sixten har haft feber. Nu ikväll stel feber plötsligt tyvärr så de har varit inne för check med honom. Stackars plutten! Men snart är de hemma igen och jag har bakat kladdkaka! Mummsss!!


Inga kommentarer: