måndag 15 juni 2015

Kök

Inom en ganska snar framtid kommer min lilla familj flytta ifrån våran lägenhet och återvända hem till mammas hus. Mormor har bestämt sig för att få komma till ett äldreboende och då kommer vi flytta in i hennes lägenhet. Det ska renoveras och prio 1 är köket som vi får vara med att bestämma. Kul såklart men så tokigt svårt. Finns såå mycket fint och jag vet inte vad jag ska bestämma mig för!!! Huu
Ganska mycket vitt blir det nog i alla fall! 

Och annars väntar vi in att lille kusinen ska komma ut. Han var planerad att snittas ut i onsdags, men så under natten hade han helt otroligt vänt sig i magen. Så nu är det bara vänta som vanligt. Tur för Sandra som inte ville ha snitt, men det är ju tråkigt att vänta.. Har han inte kommit till helgen kanske jag följer med mamma ner till Malmö för att vänta in lille bebisens ankomst!

Här är min lilla bebis. Han trillade ner från sängen idag stackaren. Men det är väldigt lätt att somna om när de gör morgon innan kl 06 varje dag.. Förutom att han blev väldigt ledsen och fick ett blåmärke så verkar det som att det gick bra ändå. Det är tur vi har en låg säng!

4 kommentarer:

Sofie sa...

Åh, vad roligt att flytta in i huset! Perfekt med trädgård och allt ju! Just nu skulle jag kunna döda för en trädgård... Men flytt får vänta till jag har pluggat klart och har ett jobb.

Linn sa...

Ja, trädgård, barnvakt och hundvakt på samma ställe! Hoho. Ja så himla skönt att kunna gå ut i trädgården. Hade det inte varit för mammas hus så hade egen trädgård fått vänta ett bra tag för oss också!

Kajsa sa...

Nej men vad roligt för er!! Och så kul att få vara med och bestämma kök. Då blir vi grannar "på riktigt" snart då :)

Linn sa...

Ja det blir kul!! Minsann, roligt med bra grannar!! 😀