måndag 8 april 2013

ett skratt

Det går inte mycket framåt med min donation. Jag försökte ringa ingen till neo men det var personen jag fick prata med i fredags som de hänvisade till, och hon var ledig idag. Istället ringde jag till en annan del i landet där de hade lite bättre information. Där fick man donera om barnet var fött i vecka 32-42. Antingen är det något särskilt i Jönköping eller så har de bara ingen koll. Så dumt! Och det är ju inte bara för mig att åka och lämna heller. Jag måste genomgå hälsokontroll och sådär så ska jag kunna ge måste det komma igång NU, annars hinner Theodor bli tre månader och det är för sent. Suck suck..

I helgen låg Theodor och sov på mitt bröst och så skrattade han högt i sömnen. Min lilla gullunge. Jag undrar då vad han drömde som var så roligt!

Jag såg även att atlantis drog igång babysim nu. Theodor är ju lite för liten för att börja NU så det får bli efter sommaren istället. Eller om rosenlundsbadet har något tidigare kanske. Hm, vi får se!


2 kommentarer:

Lisette sa...

Vad otroligt söt han är eran unge =)

Emma sa...

häftig bild på er tre! Kramar