torsdag 25 april 2013

Nervös för ingenting

Ibland kommer jag på mig själv med att vara nervös. Hjärta slår lite tyngre än vanligt och jag känner mig allmänt stressad. Oftast vet jag inte direkt varför utan har bara den känslan. Skumt! När jag tänker efter kommer jag för det mesta på vad det är som oroar mig och oftast är det något löjligt.

Nu ligger jag här i soffan och har den där känslan. Vet inte riktigt vad det kan vara. Lite ångest över att ligga inne när det är strålande sol? Borde passa på att gå och köpa smör som nu är slut. Då hade jag kunnat baka också som jag egentligen hade tänkt. Lite stressad över pumpningen som jag vill avsluta nu egentligen. Men vill fylla alla flaskor och då är det ju bra att göra det långsamt så mjölken får chans att lugna sig.. Jobbigt att behöva prata med henne igen, hon med mjölken hehe. Ja, stora i-landsproblem är vad jag har! Känner mig fortfarande lite nervös så bör nog fixa lite disk och så medan Theodor sover. Man vet aldrig när han vaknar!

Inga kommentarer: