onsdag 15 oktober 2014

Då var vi där igen

Som hyfsat nybliven tvåbarnsmor så är en ofta ganska trött. Men det har ändå gått bra. Jag är van vid att leva med störd sömn och Christopher har stigit upp med Theodor på morgonen så jag har kunnat ligga kvar så länge det går med Milton. Men ändå, trött blir en liksom. Så för att toppa det lite fick jag denna omgångens första mjölkstockning idag. En mild variant men det räcker det med. En liten knöl i ena bröstet, troligtvis lite förhöjd temp som ger värk i hela kroppen plus lite huvudvärk. Och samtidigt måste Theodor passas, matas, sövas och underhållas. Nu sover han äntligen för natten gulleplutten..

Just nu känns det som att jag aldrig vill göra något mer än att sitta i soffan eller sova. Hoppas energin är tillbaka imorgon, för vila får jag ju inte ändå direkt!


Hungrig är jag och duscha behöver jag, men det har prioriterats ner en aning..

Inga kommentarer: