torsdag 16 oktober 2014

Snurrig

Vad förvirrad jag var igår, kanske berodde på att jag inte mådde så bra. Jag har ju haft mjölkstockning en gång tidigare sen Milton kom, men det hade jag glömt. Än så länge milda varianter båda gånger, tur det!! 

Idag har jag mått bättre i alla fall. Jag gick och la mig vid strax efter nio igårkväll så nu har jag fått lite extra sömn dessutom, så skönt. Milton sov första timmarna i sin säng så när han vaknade vid 01 kände jag mig alldeles utvilad. Så varm och go var jag också under täcket. Tror jag ligger och småfryser lite när jag har Milton brevid mig för då kan jag inte gosa ner mig ordentligt. En anpassar sig mycket i sängen efter barnen om de bara låter en sova haha..

Den här stunden mitt på dagen är skön! Önskar att jag också kunde sova då men det är bullshit att en ska passa på att sova när barnet sover. När ska jag hinna laga mat, äta mat och fixa andra saker som måste fixas?!! Sova hinner jag bara på natten!

Inga kommentarer: