lördag 11 oktober 2014

Spegel till bilen

Idag var tanken att jag skulle få hjälp att flytta bilbarnstolen till baksätet för att kunna ha Milton i framsätet så jag ser honom. Men när jag skulle åka så kom jag på detaljen att Isofixplattan inte kan användas i framsätet, och den är ju hemskt smidig att kunna använda. Suck.. Jag och Milton åkte och fick lite mat hos mamma i alla fall, men barnstolen fick sitta kvar i framsätet. Vi får åka till biltema och köpa en spegel till bilen istället så jag kan snegla bak och kolla läget! När jag sen skulle åka hem från mamma var det tydligen millimeter ifrån att jag backade över Truls. Han hade smitit ut när mormor öppnade dörren och det såg ju inte jag. Tur att mamma var där och skrek. Fy vad fruktansvärt hemskt det hade varit om jag hade kört över honom. Fy!

Christopher är på vift idag och Theodor är hos sin farmor. Så nu är det jag, Mille och Xi. Roxi fick stanna kvar hos mamma då jag har svårt att gå ut med henne när jag är ensam, dessutom utan vagn. Och så hårar hon ner så förbaskat och jag har tänkt passa på att städa riktigt ordentligt nu när jag inte har en Theodor som röjer runt! Ska bara kunna lägga ner lillskrutten här..

Han ser ut som en lite gubben nu när allt hår har trillat av uppe på huvudet. Men söt för det! ;)

Inga kommentarer: