torsdag 9 oktober 2014

Shoppingrunda

I födelsedagspresent fick jag en shoppingrunda av mamma och Jimmi, och idag var det dags att få shoppa lite. Jättejobbigt var det för det är så svårt att välja ut vad jag ens vill prova. Jag bara går förbi allt och så blir jag sur hemma för att jag inte har något jag skulle vilja ha. Men jag lyckades i alla fall hitta en kjol, ett par jeans och en t-shirt. Theodor fick en söt lekkjol, en mysig overall från polarn och pyret och en tröja. En väst köpte jag också, en tjock. Passar bra nu när det är halvkallt att ha för att skydda bröstet. Jag vill inte ha mjölkstockning!
Det jag ville ha men inte hittade var ett par byxor i boyfriendmodell. Provade ett par som var precis sådana jag vill ha, men nej. För stora och ska en köpa ett par byxor för över 1000kr ska de bannemig sitta som gjutet!!

Jag ska få shoppa lite mer, wihoo, så nu har jag plockat ut lite på hm att beställa istället! Det var en lyckad födelsedagspresent detta, även om jag nog skulle behövt en expert som plockade ut lite kläder till mig ovkså hehe!

Barnen var också med på stan. Milton sov hela tiden och Theodor var glad i vagnen. Fina barn! <3

2 kommentarer:

Nina sa...

Fina barn ni har!

Emma sa...

Kul med shoppingrunda! Skulle jag med behöva då mina vanliga kläder inte passar än :D