fredag 17 oktober 2014

Kaos..

Idag går hittills inget som jag hade tänkt. Tänkte gå ut med barnen och titta efter skor till Theodor. Men så började det regna lite och jag hade glömt ta med regnskydden. Milton bara gnällde i vagnen och det är ju hemskt stressande. Istället gick vi hem igen efter en affär i närheten och gick ut med Roxi. Hon går i sin egen värld och kan absolut inte bestämma sig för var hon ska kissa eller bajsa (hon sätter sig nästan för att bajsa så jag vet ju att hon behöver.) Jag får verkligen behärska mig för att inte skrämma livet ur henne, jag blir så arg. Känns som att hon retas med mig!

Tanken var att Theodor skulle somna i vagnen sen när vi gick hem från skoaffären men nu blev ju allt fel så nu måste han snart äta middag först. Och trött är han och snart hungrig = väldigt känslig. Och Milton är i full gång och måste vara i knät.

Och jag börjar också bli hungrig, det gör inte saken bättre direkt!! Oooohhj....



Ca 30 min senare: Theodor har ätit hela portionen mat och somnat i sängen. Milton har ammat sig till sömns och jag har väl möjlighet att laga mat till mig. Heja heja. Nu är det bara skor som saknas som var planen från början... 

Inga kommentarer: