onsdag 5 november 2014

Efterkontroll

Nu har lille Milton blivit så stor att jag har börjar lära mig att känna igen lite olika skrik. Han skriker inte särskilt mycket, mest när han är trött och behöver somna. Ibland somnar han lätt, ibland mindre lätt, tokigt va? Haha Han ler också ganska mycket. Gu så en smälter när han börjar reagera mer och mer på en. Mitt fina lilla barn!

Idag hade jag med barnen hos barnmorskan för efterkontroll. Christopher skulle egentligen ha slutat jobba när jag hade tid, men det blev ändrat så både Theodor och Milton fick följa med mig. Det gick bra i alla fall, Theodor roade sig på golvet och Milton låg i vagnen. Allt såg fint ut för mig men jag var fortfarande svag i bäckenbotten. Puh, efter två barn är det väl bäst att börja knipa ordentligt. Jag tycker det är så svårt att bli motiverad att göra sånt som jag inte direkt märker något resultat av. Meeen det är väl bäst att träna opp de inre musklerna hehe!

Idag har äntligen Theodor varit feberfri hela dagen, heja hejA! Så om vi alla mår bra imorgon så ska jag satsa på baddag samt tvätta och städa. Som en liten fräsch nystart efter allt sunk haha!

En dagens outfit ;)

Inga kommentarer: